Kundenstimmen

Dä Typ Bazzel verteilt im ganze Zentrum Parkbuessen. S’ganze System isch total unübersichtlich. Vil Lüüt hend e Buess übercho, wil mer überhaupt nöd intuitiv verstah cha, wie mer zu de gratis Minute chunnt. Es werde eifach Buessen verteilt, ohni dass mer vorher würkli fair druuf hiigwiese wird. Die verdiened mit de Parkbuessen wahrschinlich viel meh als mit de eigentliche Parkgebühre. Und ich bin nöd de Einzig. Vil Lüüt, wo ich kenne, hend au Buessen übercho – alli, ohni dass sie bewusst falsch parkiert hend. Es chunnt eim niemert entgäge, und dä Bazzel spielt sich uf, als wär er de Herr vom ganze Zentrum. So öppis Frechs! Das wär öppis für de Beobachter. Echt!

R D

4,9 / 5

81 Bewertungen

EB
Elena Bücheler
SB
Simon Bünter
AH
Alex Hämmerli

Herr Bazzell hat uns sehr gut beim Kauf unseres neuen Eigenheims begleitet.

ED
Erica Dil
DB
Dario Bruehlmann
RG
Roland Gasser
AS
Andrey Sharkov
GK
Gerold Kälin

Dies schließt sich in 0Sekunden